Tuusula onnistui uudistuksessa – potilaan asia etenee yhdellä yhteydenotolla

Kiirevastaanotolla asiakkaan puhelinsoittoon vastaa aamuisin aina joko lääkäri tai sairaanhoitaja, jolloin potilaan asia saadaan nopeasti etenemään. Aiemmin puhelut menivät ensin terveyskeskusavustajille. Toiminta keskittyy niin sanottuun karusellihuoneeseen. Kuvassa sairaanhoitajat Sari Saloranta, Paula Meronen, vastaanottotoiminnan osastonhoitaja Mia Buda, sairaanhoidon ylilääkäri Päivi Mäkelä-Bengs ja koneen äärellä lääkäri Vera Hiltunen.

Anton Soinne

Haluatko lukea koko artikkelin?

Tämä sisältö on avoinna vain tilaajillemme.

Lue 2 viikkoa maksutta Tilaa Kirjaudu Sisään
Written by:

Tanja Niemi-Laurila

Ota yhteyttä

Lisää aiheesta

Tuusulalainen: Ota nämä uudet numerot talteen jos soitat terveysasemalleTuusulan kunnan terveyspalvelujen vastaanottotoiminta uudistuu – kiirettömän hoidon ajanvaraus suljettuna maaliskuun lopussa