Lukijalta: Järvenpään brändin ”syvä yhteys” ei tavoittanut äänestäjiä

Brändiuudistuksessa ”silkkiuikusta siittiöksi” korostettiin, että me kaikki järvenpääläiset luomme Järvenpään brändiä. Olemme kaikki ns. brändilähettiläitä eli järvenpäähenkilöitä! Järvenpäässä vaaliuurnilla kaikista äänioikeutetuista kävi 51,7 prosenttia. Äänestysaktiivisuus laski 4,5 prosenttiyksikköä edellisistä kuntavaaleista, jolloin äänestysprosentti oli 56,2. Aktiivisempia vaaliuurnilla kävijöitä olivat Kaakkola-Vanhakylä-Loutin asukkaat, joista äänestämässä kävi 58,9 prosenttia. Matalin äänestysaktiivisuus oli puolestaan Wärtsilä-Jampan alueella prosentin ollessa 38,5. Kuinkahan tätä äänestysprosentin valossa olisi tulkittava.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 24 h 3 €

Digitilauksen sisältö

  • Keski-Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti ja digiliitteet
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi