Lukijalta | Päälle liimattua imagokulttuuria?

Naurattaisi, jossei vähän itkettäisi, että Keravan kaupunki nosti uusimmassa imagonkohotuskampanjassaan ja brändiuudistuksessaan jalustalle ”uudenlaisen tavan tehdä kulttuuria”, ”kivijalkatason kulttuurielämän” ja ”rouhean kaupunkikulttuurin”.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keski-Uusimaan sisällöt.

Tilaa 3 kk 4 €/kk Tilaa 6 vk 3,50 €/vk

Digitilauksen sisältö

  • Keski-Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti ja digiliitteet
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi