Keusote kerää palautetta asiakkailta

Keusote kertoo saaneensa asiakkailta positiivista palautetta erityisesti henkilökunnasta, hoidosta, palvelusta ja ohjauksesta sekä koronarokotuspisteistä. Tyytymättömiä oltiin palvelun saatavuuteen, odottamiseen, epäystävälliseen käytökseen, tietojen siirtymiseen sekä ikäihmisten huomioimiseen teknisissä asioissa.

Palautetta kerättiin Roidu-laitteilla, verkkosivukyselyllä ja tekstiviestikyselyllä. Osa palautteen keräämiseen tarkoitetuista laitteista oli korona-aikana hygieniasyistä poissa käytöstä, ja se näkyi palautteen määrässä. Laitteita on yhteensä 72 eri toimipaikoissa.

Keusoten Roidu-järjestelmään saapui 9 772 palautetta vuonna 2021, joista 6 736 annettiin laitteiden, 1 534 verkkosivukyselyn ja 1 502 tekstiviestikyselyn kautta. Eniten palautetta saapui Terveyspalvelut ja sairaanhoito -palvelualueelle.

Tänä vuonna Keusoten tavoitteena on saada 40 000 asiakaspalautetta Roidu-järjestelmän kautta. Keusote on lisännyt Anna palautetta -linkin kaikille sivuille uusilla verkkosivuillaan. Tekstiviestipalautteen käyttöä laajennetaan.

Etusivulla nyt

Luetuimmat

Mistä tänään puhutaan?

Kun tilaat uutiskirjeen, saat päivittäin sähköpostiisi tärkeimmät paikalliset uutiset. Uutiskirje lähetetään sähköpostiisi joka päivä kello 14.

Lomaketta suojaa reCAPTCHA, johon pätevät Googlen Tietosuoja ja Käyttöehdot.

Palvelut