Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Harhaanjohtava aleilmoittelu halutaan kuriin – säännösten rikkominen voi johtaa seuraamusmaksuun

Jos alennukset ovat jatkuvia, ei kyseessä ole oikeasti edes alennus vaan liikkeen normaalihinta, katsoo kuluttaja-asiamies Katri Väänänen Kilpailu- ja kuluttajavirastosta.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (KKV) haluaa suitsia harhaanjohtavaa alemarkkinointia. Jatkossa yritys voi saada seuraamusmaksun, jos se rikkoo toistuvasti markkinointia koskevia säännöksiä.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja pääset lukemaan kaikki Keski-Uusimaan sisällöt.

Tilaa 6 kk 4,90 €/kk Tilaa 2 kk 14 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Keski-Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti ja digiliitteet
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi